Pages

heyy awak ? saye senyum dekat awak nieh:) heeee , welcome you all to my blogg . enjoy yaa and don't forget to leave your comment at shoutbox . iloveyouallsodamm . smile always yeah . jdikn ap yg brlku pedomen hdup krna anda adlh yg trbaik . :)

bosan :'(

hyep .. sbnrnya x da topik nk dibncngkn . tpy smlm mrupkn hri eppy . ayip msg aku dn dia kta dia hntr gmbr . aku daa tng0k gmbr tue sweet sngt2 . daa lme aku x tng0k dia tpy bla dpt gmbr dia smlm sr0n0knyer rsa . rsa mcm dia ad dkt jew ngan aku . smlm dia mnx gmbr aku . bnyk pla tue mcm2 gmbr yg dia mnx smpai kdit aku hbs , hahaha . tpy xpew jnj dpt hlngkn rndu dia . smlm k0l dia kecian dia snggup dia tnggu gmbr aku smpy bru dia nk tdo . tpy aku hntr 5 gmbr smlm hnya 1 gmbr jew yg dia dpt bka . x pew laa . nnty ptng aku nk g klas mnari lpas tue aku nk bli t0p up dn hntr gmbr blk mne thu nnty dia dpt bka dn tmg0k gmbr aku . kecian dia aku tng0k  .dia rndukn aku tpy aku x dpt uat pe untk hlngkn rndu dia . nana doakn ayip cpt2 blk cni dn nnty nana nk jmpa ayip dn nana akn biarkn ayip pluk nana smpy laa ayip hlng rndu yea . maafkn nana yea slma ayip kat cna nana bnyk uat ayip sdh . nana pn rndu kn ayip , nana pn kdng2 x thu aplg untk hlngkn rndu nana . tpy bg nana biar laa ayip gmbra asalkn ayip x thu ap yg nana alami kat cni . nana syng sngt2 kat ayip . muahh .  
x sbr aku nk g ipb 25/12/2010 nie . aku nk thu ap yg akn diajr bla aku msuk kolej diaorng bln 1 nie . x sbr rsanyer . wlupn skrng kluarga aku ad msalah kwangan tpy bg kluarga aku yg amt ditikbratkn adlh pljrn . sbb tue diaorng x bg aku bkrja lg dn mnx aku msuk ipb nie . aku ikut jew asalkn kluarga aku eppy bla aku brjya nnty . aku brtawakal spaya kptsn aku mmbnggakn . ok laa nk 0n9 fb  . byep smua nnty kta smbng brcrita ag ok :)

p/s : msh merindui dan menyayangi ayip walaupn dia jauh sbb dihty nana hnya ayip :)

                                                                                          nukilan nana yana:)

No comments: