Pages

heyy awak ? saye senyum dekat awak nieh:) heeee , welcome you all to my blogg . enjoy yaa and don't forget to leave your comment at shoutbox . iloveyouallsodamm . smile always yeah . jdikn ap yg brlku pedomen hdup krna anda adlh yg trbaik . :)

bad mood this day :'(

hari nie aku really bad mood . pg tdy aku ok jew . lpas aku ngan mk aku hntr adk aku nadirah natrah g sklah . lpas tue aku blk ajr bdak-2 tarian pla . lpas hbs tarian aku trus blk and open my laptop smbl tngok cte hndustan pavitra rishta . sdng asyik lyn cte tue tetiba bka jew my fb tngok-2 adaw bnyk komen . aku pn tngok laa tetiba trdpat stu komen nie yg mmbuatkn aku btl-2 skt aty dn sdh sngt . npew diaorng lyn aku mcm nie . diaorng uat aku seolah mcm aku nie bhan cacian diaorng . aku btl-2 rsa dihina . klu anda smua ingin tngok komen-2 tersebut sila klik link ini bla anda ad di fb http://www.facebook.com/profile.php?id=100001014530081#!/permalink.php?story_fbid=184524528225078&id=100001014530081 . anda akn thu mcm ner prasaan aku sbnrnyer . sdh, trkilan ,gram smuanyer adw . rmai kwn-2 aku mnx aku remove dia dlm fb aku . aku ikut ckp diaorng sbb aku x nk smak kn fkrn aku dgn memikirkn bnda-2 remeh nie . thanks 4 kakak ku shikim , my fwenz nidzam , shaidil , , kpada abng ku jai dn adk angkat iaitu arep . luv u all . korang smua bnyk tolong nana selesaikn msalah nie . klu tdak smpy bla-2 pn nana x kn brhnty nngs . by the way . kte tutup ksh tue dn nana x sbr-2 nk tnggu hr ecok sbb ayip kta dia daa bli tiket untk blk ke sni . dn dia akn pulang ecok . btl kew . mcm x cayer . nana akn tnggu ayip . nana x kra . nana nk jga jmpa ayip . laki yg plng nana syng . muahhh,,
love u ayang . x sbr nk jmper u . :P
hehehe . cpt-2 blk tau . nana tnggu ayang . mlm nie x dpt msg dgn ayang sbb ayang kta along ayang amik hp kn . x pe laa yg pnting nana nk jmper ayang ecok . nana x sbr mnunggu ketibaan ayip . ok laa smpy cni mau tdo selenanyer untk jmper ayang ecok . gud nite u all .muahhhh..miss u and luv u all :D


p/s : harap-2 ap yg brlku hr nie ad hikmahnyer . biar laa orng nk trus mngumpat dn mencaci sbb berani krna bnar . luv u shaidil sbb bnyk bg i dorongan dn x lpa jga uat adk angkt tersyng arep sbb uat akak tenang . ayip cpt blk syng . nana tnggu ayip .muahh..luv u . :D


                                                                                                                                    nukilan nana yana :)

No comments: